Πέμπτη, 8 Ιανουαρίου 2009

[Ἀτμός]...


Κρότος χεριοῦ
τῆς μάνας
Ζωή κεραυνός

6 σχόλια:

Νέστορας Ι. Πουλάκος είπε...

Κα Ζαχαροπούλου,
έλαβα το βιβλίο σας και το ρούφηξα μες στο σ/κ.
ομολογώ ότι έχω εκπλαγεί τόσο ευχάριστα που θέλω να σας πω και να σας γράψω πράγματα... αλλά... δεν μου γράψατε το μέιλ σας.

περιμένω νέα σας

Ν.Ι. Πουλάκος

Νατάσα Ζαχαροπούλου είπε...

Καλημέρα καί σᾶς εὐχαριστῶ. Θά ἐπικοινωνήσω μαζί σας καί μέσω τοῦ ἠλεκτρονικοῦ ταχ/μείου.
Καί πάλι εὐχαριστῶ.

superior είπε...

mulberry purse
mulberry purses
discount mulberry
chloe bag
chloe paddington

ΦΟΡΑΔΑ ΣΤ΄ ΑΛΩΝΙ είπε...

Κα Ζαχαροπούλου μου ....
κι εγώ έλαβα το βιβλίο σας.
Εδώ και μήνες.
Και το διάβασα.
Εδώ και μήνες.
Και σας έστειλα και email.
Εδώ και μήνες.
Και μετά ... σας έχασα, εδώ και πολλούς μήνες.

Αλλά ας είν΄καλά το ινάτι σας...
Εγώ σας αγαπώ
Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

αγαπητή "φοράδα" το γνωρίζω ότι το έλαβες και γνωρίζω και την απάντησή σου. σου έστειλα και απαντητικό μήνυμα, αλλά προφανώς ο δαίμων του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πεινούσε πολύ και το καταβρόχθισε.
στο άλλο μπλόγκ (της λάϊφο) μπαίνω σπάνια κι εκεί δεν έχεις χώρο για σχολιασμό...
ελπίζω κι εσύ να είσαι καλά και να προχωράει το πολύ ενδιαφέρον βιβλίο σου.
περιμένουμε

φιλιά

Ανώνυμος είπε...

ορίστε τώρα, με εμφανίζει και ανώνυμη
χαχαχα
νατ.