Σάββατο, 26 Απριλίου 2008

Πέντε ποιήματα

Οφειλή
*******

Η ιδέα
ότι επιστρέφεις τάχα,
αφού μιάν ἐλπίδ' ακόμα
μου χρωστάς

*********************

Δεν είναι
*********

Να λείπεις
δεν είναι τίποτα.
Να περνάς απ' έξω,
να μη μου χτυπάς
κι αυτό δεν είναι.
Να είσαι απέναντί μου
να μη μου μιλάς
κι ούτε να με κοιτάς
εγώ δεν είμαι!

*********************

Παιγνίδια
*********

Γραμμές ασταθείς,
που θέση γυρεύουν
στην άπειρη γεωμετρία των σχημάτων:
η οικονομία της ψυχής μου.

***********************************

Απάντηση
**********

Όσο μου λένς να μείνω
θέλω να φεύγω.
Να εκφυλίσω το σκοτάδι
που με κυνηγά.
Να το ισοσκελίσω με το σώμα μου
που όλο γυρεύει αφορμές
σε μιαν έκρηξη ταχύτητας,
ας πούμε,
φτερούγες πύρινες
να σκορπίσει τις στάχτες του.

*********************************


Κατοικία
********

Πούδρα το σώμα μου -
φυσάει ένας αέρας -
τη σκορπάει.
Σε κόκκο όποιο,
η άπνοια της μνήμης σου
αν πρόλαβε και μου αρπαξε,
θα κατοικώ...

**************************


Δημοσιεύθηκαν στο περιοδικό Ανατολικός, τεύχος 7, Ιούλιος-Σεπτέμβριος 1998

Δεν υπάρχουν σχόλια: